Вимоги до звернень

З А К О Н      У К Р А Ї Н И
 
Про звернення громадян
 
Стаття 5. Вимоги до звернення
 
Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
 
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
 
Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
 
Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
 
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.
 
 
 
Про діяльність Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Черкаській області 
 

Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України та його територіальних органів або до суду.

При Головному територіальному управлінні юстиції у Черкаській області діє Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації.

Комісія наділена досить широкими повноваженнями:

1) складає протоколи про адміністративні правопорушення;

2) приймає рішення про:

- скасування рішення про відмову та проведення державної реєстрації прав на нерухомість;

- проведення державної реєстрації бізнесу;

- виправлення помилки, допущеної державним реєстратором;

- тимчасове блокування доступу державного реєстратора до реєстру;

- направлення до Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату при Міністерстві юстиції України подання щодо анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю.

Скаржник може звертатись до Комісії протягом 60 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.

Звернення зі скаргою до Комісії має переваги:

- скарга розглядається протягом 30 днів (у деяких випадках - 45 днів);

- розгляд скарг здійснюється безоплатно;

- повторне подання документів для державної реєстрації та сплата адміністративного збору не вимагається.

Скаргу можна подати до Головного територіального управління юстиції у Черкаській області (бульв. Шевченка, 185, м. Черкаси, 18001). Консультації щодо оформлення скарги та її подачі надаються за телефоном (0472) 33-00-27.