Звіти про роботу із зверненнями громадян

Про стан роботи із зверненнями громадян у райдержадміністрації

у січні-червні 2019 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем населення Драбівською районною державною адміністрацією (далі – райдержадміністрація) протягом першого півріччя 2019 року проводилася робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.

Упродовж звітного періоду до райдержадміністрації надійшло 288 звернень (проти 199 звернень за попередній рік), у тому числі на особистих прийомах керівництва райдержадміністрації зареєстровано 12 звернень, 47 звернень надійшли поштою, 229 звернень із Державної установи «Урядовий контактний центр».

Упродовж даного періоду до райдержадміністрації надійшло 3 дублетних звернення, які надійшли від одного громадянина з одного й того ж питання, що надіслані різним адресатам.

Головою райдержадміністрації, відповідно до затвердженого графіка у звітному періоді проводилися особисті прийоми громадян в райдержадміністрації (проведено 9 особистих прийомів) та виїзні прийоми громадян за місцем проживання (проведено 10 прийомів). Зареєстровано  4 звернення.

На особистих прийомах першого заступника голови, заступника голови та керівника апарату райдержадміністрації (проведено 32 особистих прийоми) зареєстровано 8 звернень. Порушувалися питання надання матеріальної допомоги, призначення субсидії, підвищення пенсії.

На виїзних прийомах керівництва райдержадміністрації протягом звітного періоду звернень не зареєстровано. Значна частина питань вирішується в ході зустрічі голови райдержадміністрації з жителями  відповідних територій району.

До органів влади вищого рівня та друкованих засобів інформації   від жителів району надійшло 19 звернень (12 звернень у 2018 році), з них   8 звернень безпосередньо до облдержадміністрації, які стосувалися соціального захисту та освіти (сприяння в призначенні субсидії, отримання матеріальної допомоги, зарахування дитини до дитячого садка).

До Адміністрації Президента України надійшло 4 звернення, порушувалися питання щодо сприяння у фінансуванні будівництва амбулаторії у с. Криштопівка Драбівського району, в облаштуванні дитячого майданчика у с. Безбородьки Драбівського району,  виділення матеріальної допомоги на лікування.

До Секретаріату Кабінету Міністрів України надійшло 5 звернень про сприяння у наданні фінансової допомоги на ремонт будинку культури, обмеження руху великовагового транспорту та отримання матеріальної допомоги на лікування.

До Апарату Верховної Ради України надійшло 2 звернення щодо сприяння у виділенні земельного паю та збільшення розміру субсидії.

До Прокуратури Черкаської області надійшло 1 звернення щодо виплати соціальної допомоги.

Не зважаючи на вжиті заходи щодо сприяння громадянам  у вирішенні порушених питань, надання детальних роз’яснень  про законодавчо закріплені положення, норми і правила, до райдержадміністрації продовжували надходити повторні звернення.

За звітний період до райдержадміністрації надійшло 5 повторних звернень проти 10 звернень за відповідний період минулого року. Питання стосувалися отримання та виплати субсидії, вирішення земельного конфлікту.

З початку року до райдержадміністрації надійшло 3 колективних звернення проти 11 звернень за відповідний період минулого року. Питання стосувалися реорганізації Безбородьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (56 підписів), захисту честі та гідності начальника відділу культури райдержадміністрації (28 підписів), обмеження руху великовагового транспорту в с. Михайлівка (10 підписів).

Своїм конституційним правом на звернення скористалося 390 громадян.

Відповідно до затвердженого графіка при райдержадміністрації у січні - червні діяв прямий телефонний зв’язок „Гаряча лінія”, на яку протягом звітного періоду надійшло 5 звернень.

Протягом січня – червня 2019 року на „телефон довіри” райдержадміністрації надійшло 4 звернення, питання стосувалися проведення перерахунку призначеної субсидії. Заявникам у телефонному режимі надано детальне роз’яснення щодо порушених питань.

Найбільш актуальними є питання соціального захисту (229 звернень).

Також громадяни порушували питання аграрної політики і земельних відносин – 14; комунального господарства – 13; охорони здоров'я – 3; освіти – 3; діяльності органів місцевого самоврядування – 3; транспорту та зв’язку – 3; екології – 3; економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 2; забезпечення дотримання законності та правопорядку – 2; інше – 16 звернень.

Відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян  у райдержадміністрації, забезпечується першочерговий особистий  прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, громадян, які відзначені іншими державними нагородами та званнями, учасників АТО.

Протягом звітного періоду від даної категорії громадян надійшло 28 звернень. Зокрема, від осіб з інвалідністю І групи (2 звернення ), від осіб  з інвалідністю ІІ групи (4 звернення), звернень від осіб з інвалідністю ІІІ групи (9 звернень), учасників АТО (2 звернення), ветеранів праці (2 звернення), внутрішньо-переміщених осіб (1 звернення), одиноких матерів (8 звернень). Питання, які турбували громадян, стосувалися призначення та виплати субсидії, отримання матеріальної допомоги, виділення земельних ділянок, порядок виплат та збільшення виплат соціальних допомог.

Щомісячно у газеті „Драбівщина” та на сайті райдержадміністрації висвітлюються графіки особистого прийому громадян  та прийому за місцем їх проживання головою,  першим заступником, заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації,  прямого телефонного зв’язку „Гаряча лінія” та роботи „телефону довіри” райдержадміністрації. 

З метою забезпечення систематичного аналізу роботи із зверненнями громадян, моніторингу додержання законодавства з питань звернень структурними підрозділами районної державної адміністрації запроваджено розгляд двічі на рік на засіданні колегії районної державної адміністрації питання роботи із зверненнями громадян.  Зокрема, 28.01.2019 розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації аналітичну довідку «Про роботу органів  виконавчої влади району у 2018 році щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення».

Робота з розгляду звернень громадян щодо невідкладного реагування на їх пропозиції, заяви, скарги знаходиться на постійному контролі у керівництва Драбівської райдержадміністрації.