Звіти про роботу із зверненнями громадян

Про стан роботи із зверненнями громадян у райдержадміністрації
у січні-березні 2018 року
 
На виконання пункту 13 розпорядження районної державної адміністрації від 12.02.2008 № 55 «Про Порядок організації та проведення особистого прийому громадян в районній державній адміністрації», проаналізовано стан роботи із зверненнями громадян у райдержадміністрації за січень-березень  2018 року.
Аналіз свідчить, що посадовими особами райдержадміністрації, відповідно до наданих повноважень, проводилася робота по виконанню Закону України «Про звернення  громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109, розпорядження райдержадміністрації від 12.02.2008 № 55, зі змінами.
Головою райдержадміністрації, відповідно до затвердженого графіка   у звітному періоді проводилися 5 особистих прийомів громадян в райдержадміністрації. Зареєстровано 5 звернень. Громадянами  порушувалися питання соціального захисту, аграрної політики та діяльності органів місцевого самоврядування.
На 9 особистих прийомах заступників голови райдержадміністрації, зареєстровано 6 звернень. Порушувалися питання надання матеріальної допомоги на лікування.
На 16 виїзних прийомах керівництва райдержадміністрації зареєстровано 2 звернення. Порушувалися питання транспортного сполучення та порядку виділення земельних ділянок учасникам АТО.
Упродовж звітного періоду до державної адміністрації надійшло  114 звернень, в тому числі на особистих прийомах керівництва райдержадміністрації зареєстровано 13 звернень, 27 звернень надійшло поштою, 74 звернення надійшло із Державної установи «Урядовий контактний центр».
До органів влади вищого рівня та друкованих засобів інформації  від жителів району надійшло 5 звернень (проти 8 звернень в 2017 році) з них 2 звернення безпосередньо до облдержадміністрації, які стосувалися соціального захисту населення (неотримання коштів по монетизації, виплати соціальної допомоги.
До Адміністрації Президента України від жителів району надійшло одне звернення, в якому порушувалося питання виділення земельної ділянки.
До Секретаріату Кабінету Міністрів України від жителів району надійшло 2 звернення в яких порушувалися питання підвищення плати за оренду паїв, виплату заборгованості, правомірності забудови ділянки, що належить сільській раді та надання роз’яснень щодо зменшення розміру нарахованої субсидії.
З початку року до райдержадміністрації надійшло 4 колективних звернення (9 звернень в 2017 році):
- від жителів  с. Демки (12 осіб) про збільшення кількості рейсів автобуса до районного центру;
- від жителів с. Яворівка (38 осіб) щодо сприяння у виділенні коштів з державного бюджету для ремонту дороги;
- від жителів с-ща Драбове-Барятинське щодо спірного землекористування, забруднення навколишнього середовища (2 особи);
- від жителів с. Великий Хутір (7 осіб) про підвищення стипендії обдарованим учням району.
Громадяни протягом звітного періоду звертались до органів влади вищого рівня та райдержадміністрації  з наступних питань:
  • соціального захисту (49 питань);
  • транспорту і зв’язку (13 питань);
  •  земельних відносин (11 питань);
  • аграрної політики (9 питань);
  • інше (8 питань);
  • комунального господарства (7 питань);
  •  діяльності органів місцевого самоврядування (4 питання);
  •  охорони здоров’я (3 питання);
  • освіти (3питання);
  •  за належністю (3 питання);
  • сім’ї та дітей (1 питання).
Про вирішення порушених питань громадяни проінформован   у встановлені терміни.
Із зверненнями звернулося 173 громадянина, порушено 178 питань.
Відповідно до затвердженого графіка при райдержадміністрації у січні-березні  працювала приймальна громадян та діяв прямий телефонний зв’язок „Гаряча лінія”. Протягом звітного періоду надійшло 2 звернення.
Протягом січня - березня 2018 року „Телефоном довіри” скористався один дозвонювач питання стосувалося транспортного сполучення, під час розмови надано роз’яснення,щодо ситуації яка виникла з порушеного питання.
Начальниками управлінь, відділів райдержадміністрації, відповідно до затверджених графіків, проводиться особистий прийом громадян за місцем   проживання. Всього у січні - березні поточного року проведено 36 особистих прийомів громадян за місцем проживання.
З метою здійснення контролю за станом виконання доручень, наданих місцевим органам  виконавчої влади, органам місцевого самоврядування за результатами розгляду звернень громадян облдержадміністрацією та райдержадміністрацією, запроваджено щомісячне проведення дня контролю (проведено 3 дні контролю).
З метою сприяння громадянам у вирішенні проблемних питань, з якими вони звертаються до органів влади вищого рівня, колективних звернень, у державній адміністрації утворена та діє постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, якою у звітному періоді проведено 12 засідань.

Зважаючи на необхідність подальшого удосконалення роботи із зверненнями громадян, відповідно до вимог Закону України „ Про звернення громадян ”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, державна адміністрація і надалі приділятиме постійну і неослабну увагу роботі із зверненнями громадян як одному із пріоритетних напрямів діяльності місцевих органів виконавчої влади.