Звіти про роботу із зверненнями громадян

Про роботу із зверненнями громадян у 2018 році

Районною державною адміністрацією у 2018 році проведена значна робота щодо забезпечення вимог, передбачених Указом Президента України   від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Робота зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації двічі на рік розглядається на засіданнях колегії райдержадміністрації.

З метою сприяння громадянам у вирішенні проблемних питань, з якими вони звертаються до органів влади, колективних звернень, у державній адміністрації продовжено роботу  постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, якою у звітному періоді проведено 12 засідань (з них 2 з виїздом на місце), за результатами яких прийняті відповідні протокольні доручення.

Відповідно забезпечується дотримання графіків прийому громадян, затверджених головою райдержадміністрації.  Під час проведення особистих  та виїзних прийомів, яких протягом 2018 року проведено 103, зареєстровано  25 звернень. Керівництвом  райдержадміністрації надаються роз’яснення з порушених питань, які цікавлять жителів відповідних населених пунктів, за результатами яких невідкладно надаються відповідні доручення щодо їх вирішення.

Упродовж звітного періоду до райдержадміністрації надійшло 476 звернень, в тому числі на особистих прийомах керівництва райдержадміністрації зареєстровано 25 звернень, 108 звернень надійшло поштою, 343 звернення надійшло із Державної установи «Урядовий контактний центр».

До органів влади вищого рівня та друкованих засобів інформації від жителів району надійшло 30 звернень (20 звернень в 2017 році), з них 21 звернення безпосередньо до Черкаської обласної державної адміністрації.

До Адміністрації Президента України від жителів району надійшло 3 звернення (проти 5 звернень за попередній рік), в яких порушувалися питання виділення земельних ділянок.

До Кабінету Міністрів України від жителів району надійшло 4 звернення, що на 3 звернення більше ніж за відповідний період 2017 року (одне звернення), в яких порушувалися питання підвищення плати за оренду паїв, виплати заборгованості, правомірності забудови ділянки, що належить сільській раді та надання роз’яснень щодо зменшення розміру нарахованої субсидії, отримання матеріальної допомоги на лікування, сприяння у отриманні земельного паю.

До Верховної Ради України надійшло одне звернення. Питання стосувалося транспортного сполучення та благоустрою населеного пункту с. Павлівщина.

До Міністерства внутрішніх справ України надійшло одне звернення, щодо ремонту аварійної ділянки дороги.

За підсумками року, враховуючи звернення, що надходили безпосередньо до райдержадміністрації, через органи влади вищого рівня, а також звернення за результатами виїзних прийомів громадян, найбільша кількість звернень  надійшла від мешканців: Драбівської селищної ради – 64 звернень (в т.ч. 31 із  Урядової гарячої лінії),  Драбове-Барятинської сільської ради – 42 звернень  (в т.ч. 35 із  Урядової гарячої лінії), Шрамківської сільської ради – 37 звернень (в т.ч. 31 із Урядової гарячої лінії), Бирлівської сільської ради – 27 звернень (в т. ч. 20 із Урядової гарячої лінії), Білоусівської сільської ради 20 (в т. ч. 10 із Урядової гарячої лінії), Свічківської сільської ради – 19 звернень ( в т. ч. 18 із Урядової гарячої лінії).

Із загальної кількості громадян, що звернулися: 2 ветерани праці; 2 дітей війни, 20 осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи; 10 членів багатодітних сімей, одиноких матерів; 27 пенсіонерів.

Протягом 2018 року до райдержадміністрації надійшло 15 колективних звернень (16 звернень у 2017 році), у яких 270 громадян порушили такі питання: стосовно збільшення кількості рейсів автобуса до районного центру; сприяння у виділенні коштів з державного бюджету для ремонту дороги; порушення санітарно-екологічних норм; спірного землекористування; підвищення стипендії обдарованим учням району; сприяння у відкритті групи продовженого дня; передачі шкільного автобуса на баланс Зорівської сільської ради; порушення громадського спокою; сприяння в отриманні земельного паю; порушення прав дітей та ін.

Громадянами району порушено 476 питань, найбільше з яких стосувалися соціального захисту - 250, аграрної політики і земельних відносин - 63, комунального господарства - 49,  транспорту і зв’язку - 29, діяльності органів місцевого самоврядування - 15, охорони здоров'я - 13, освіти - 8, забезпечення дотримання законності та правопорядку - 8, екології та природних ресурсів - 5,  житлової політики – 4, інше - 29.

На особистому контролі керівництва райдержадміністрації перебувають звернення, що надходять від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, учасників АТО та громадян, які відзначені іншими державними нагородами  та званнями. Протягом 2018 року до райдержадміністрації надійшло 1звернення від «Матері-героїні», 14 звернень від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій.

Відповідно до затвердженого графіка при райдержадміністрації за участю керівників структурних підрозділів діяв прямий телефонний зв’язок „Гаряча лінія”. Протягом звітного періоду надійшло 2 звернення.

В райдержадміністрації діє „Телефон довіри”, на який протягом  2018 року надійшло 4 звернення.

Щомісячно у районній газеті „Драбівщина” та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації у рубриці «Звернення громадян» висвітлюються графіки особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації,  прямого телефонного зв’язку „Гаряча лінія”, „телефону довіри” райдержадміністрації, матеріали про підсумки роботи із зверненнями громадян. Також, розміщена спеціальна форма «он-лайн приймальня електронних звернень» для відправлення письмових звернень громадян в електронній формі. Протягом 2018 року райдержадміністрацією розглянуто 7 відповідних звернень.

Відповідно до вимог чинного законодавства України, Драбівською районною державною адміністрацією проводиться необхідна робота щодо об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян та забезпечення реалізації  їх  конституційних  прав на звернення.