Звіти про роботу із зверненнями громадян

Про стан роботи із зверненнями громадян у райдержадміністрації
у січні-червні 2018 року
 
 Відповідно до Регламенту райдержадміністрації та планів роботи районна державна адміністрація забезпечує неухильне виконання статті 40 Конституції України, Закону України  «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02. 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348.
Відповідно до вимог вищеназваних законодавчих актів,  розпоряджень обласної державної адміністрації в районній державній адміністрації здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян та забезпечено всі організаційні заходи щодо виконання його положень.
Упродовж звітного періоду до райдержадміністрації надійшло 199 звернень, в тому числі на особистих прийомах керівництва райдержадміністрації зареєстровано 19 звернень, 51 звернення надійшло поштою, 129 звернень надійшло із Державної установи «Урядовий контактний центр».
Головою райдержадміністрації, відповідно до затвердженого графіка у звітному періоді проводилося 12 особистих прийомів громадян в райдержадміністрації. Зареєстровано 5 звернень. Громадянами  порушувалися питання соціального захисту, аграрної політики та діяльності органів місцевого самоврядування.
На 16 особистих прийомах першого заступника, заступника голови райдержадміністрації, зареєстровано 6 звернень. Порушувалися питання надання матеріальної допомоги на лікування.
На 29 виїзних прийомах керівництва райдержадміністрації зареєстровано 8 звернень. Порушувалися питання транспортного сполучення, ремонту місцевих доріг, порядку виділення земельних ділянок учасникам АТО, спірного землекористування, виплати орендної плати та поновлення договорів оренди, ремонту місцевих доріг.
Значна частина питань вирішується в ході зустрічі голови райдержаадміністрації з жителями  відповідних територій району.
Під час постійних відвідувань головою райдержадміністрації територіальних  громад проводяться діалоги з проблемних питань, які цікавлять жителів відповідних населених пунктів, за результатами яких невідкладно надаються відповідні доручення щодо вирішення порушених питань.
До органів влади вищого рівня та друкованих засобів інформації від жителів району надійшло 12 звернень (проти 14 звернень в 2017 році) з них 5 звернення безпосередньо до облдержадміністрації, які стосувалися соціального захисту населення (неотримання коштів по монетизації, виплати соціальної допомоги), земельних відносин (виділення земельних ділянок учасникам АТО) та незадоволення роботою лікарів у Драбівському КЗ ЦПМСД.
До Адміністрації Президента України від жителів району надійшло 3 звернення, в яких порушувалися питання виділення земельних ділянок.
До Секретаріату Кабінету Міністрів України від жителів району надійшло 2 звернення в яких порушувалися питання підвищення плати за оренду паїв, виплату заборгованості, правомірності забудови ділянки, що належить сільській раді та надання роз’яснень щодо зменшення розміру нарахованої субсидії.
До Апарату Верховної Ради України надійшло одне звернення, що стосувалося транспортного сполучення та благоустрою населеного пункту с. Павлівщина.
Особлива увага в райдержадміністрації приділяється розгляду повторних та колективних звернень. Не зважаючи на вжиті заходи щодо сприяння громадянам  у вирішенні порушених питань, надання детальних роз’яснень  про законодавчо закріплені положення, норми і правила,  до районної державної адміністрації  продовжували надходити повторні звернення.
За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 10 повторних звернень.
Питання стосувалися транспортного сполучення, виплати орендної плати, відкриття продуктового магазину, зміни подвійної нумерації вулиці, призначення та виплати субсидії,сприяння в оформленні права власності на земельну ділянку, виплати монетизації.
З початку року до райдержадміністрації надійшло 8 колективних звернень (проти 11 звернень в 2017 році). Питання стосувалися збільшення кількості рейсів автобуса до районного центру, сприяння у виділенні коштів з державного бюджету для ремонту дороги; спірного землекористування, забруднення навколишнього середовища, підвищення стипендії обдарованим учням району, ліквідації критичного стану дороги, сприяння у передачі шкільного автобуса на баланс Зорівської сільської ради, порушення громадського спокою.
Найбільше звернень громадян, як і в попередні періоди, надійшло з питань соціального захисту - 67 звернень. Найбільш актуальні питання цієї тематичної групи – призначення житлових субсидій, соціальних допомог, надання матеріальної допомоги на лікування.
Не залишаються без розгляду питання аграрної політики та земельних відносин - 45 звернень. Громадяни зверталися за сприяння у вирішенні земельних конфліктів, отримання земельних паїв, виплати коштів за здані паї в оренду, цін на молоко.
Також розглядаються актуальні  питання - транспорту і зв’язку 21 звернення та комунального господарства 19 звернень. Громадяни занепокоєні відсутністю транспортного сполучення з районним та обласним центром, проведенням ремонту місцевих доріг, благоустроєм населених пунктів.
Загалом своїм конституційним правом на звернення скористалося 306 громадян.
З метою сприяння  громадянам у оперативному вирішенні  проблемних питань  протягом звітного періоду в  райдержадміністрації  щоп’ятниці працював  прямий телефонний зв’язок „Гаряча лінія”, яким  скористалося  2 дозвонювачі, які  порушили питання отримання архівних довідок про підтвердження стажу роботи та заробітної плати.
Протягом січня - червня 2018 року „Телефоном довіри” скористалися 3 дозвонювачі питання, які турбували громадян стосувалося транспортного сполучення, відновлення водопостачання, виплати коштів допомоги при народженні дитини під час розмови надано роз’яснення, щодо ситуацій які виникли з порушених питань.
Також на офіційному веб-сайті райдержадміністрації запроваджено прийом електронних звернень громадян шляхом створення он-лайн приймальні. Протягом звітного періоду до райдержадміністрації надійшло 2 електронних звернення (питання порушувалися заявниками щодо призначення субсидії та неправомірних дій).
Відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян  в районній державній адміністрації, забезпечується першочерговий особистий  прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, громадян, які відзначені іншими державними нагородами та званнями.
Протягом звітного періоду від даної категорії громадян надійшло 27 звернень. Зокрема, від дитини війни та інваліда І групи по одному зверненню щодо виплати коштів за оренду паю за 2017 рік та виділення матеріальної допомоги на лікування (виплачено кошти за пай та виділено матеріальну допомогу на лікування), інвалідів ІІ групи - 4 звернення щодо виділення матеріальної допомоги, нарахування субсидії, сприяння у додатковому відкритті додаткового маршруту (надано роз’яснення, виділено матеріальну допомогу та нараховано субсидію), 4 звернення інвалідів ІІІ групи щодо вуличного освітлення, ремонту місцевих доріг, відновлення транспортного сполучення,  видачі дотації (надано роз’яснення), від учасників АТО та членів їх сімей 8 звернень які стосувалися виділення земельних ділянок, від членів багатодітних сімей та одиноких матерів 5 звернень в яких порушувалися питання отримання пільг на харчування в навчальному закладі, транспортного сполучення, отримання матеріальної допомоги, від пенсіонерів 4 звернення, які стосувалися отримання субсидії та матеріальної допомоги на лікування, сприяння у виділенні земельного паю.
Щомісячно у громадсько-політичній газеті „Драбівщина” та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації висвітлюються графіки особистого прийому громадян  та прийому за місцем їх проживання головою,  першим заступником, заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та  прямого телефонного зв’язку „Гаряча лінія”, роботи „телефону довіри” у райдержадміністрації. 
Робота з розгляду звернень громадян щодо невідкладного реагування на їх пропозиції, заяви, скарги знаходитися на постійному посиленому контролі у керівництва Драбівської райдержадміністрації.