Звіти про роботу із зверненнями громадян

Про стан роботи із зверненнями громадян у 2019 році
 
Відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“, враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем населення Драбівською районною державною адміністрацією (далі – райдержадміністрація) протягом 2019 року проводилася робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.
Упродовж звітного періоду до райдержадміністрації надійшло 501 звернення (проти 476 звернень за попередній рік), у тому числі на особистих прийомах керівництва райдержадміністрації зареєстровано 21 звернення, 82 звернення надійшли поштою, 398 звернень від Державної установи Урядова „гаряча лінія“.
Відповідно до затвердженого графіка головою райдержадміністрації проводилися особисті прийоми громадян в райдержадміністрації (проведено         13 особистих прийомів) та виїзні прийоми громадян за місцем проживання (проведено 14 прийомів). Зареєстровано 5 звернень.
На особистих прийомах першого заступника голови, заступника голови та керівника апарату райдержадміністрації (проведено 60 особистих прийомів) зареєстровано 18 звернень, порушено 20 питань. Порушувалися питання надання матеріальної допомоги, призначення субсидії, підвищення пенсії, виділення земельної ділянки, благоустрою населеного пункту, порядку обрахування заробітної плати.
До органів влади вищого рівня від жителів району надійшло 35 звернень (30 звернень у 2018 році), з них 18 звернень безпосередньо до облдержадміністрації, які стосувалися соціального захисту та освіти (сприяння в призначенні субсидії, отримання матеріальної допомоги, зарахування дитини до дитячого садка, сприяння у фінансуванні виготовлення технічної документації на будівлю Будинку культури (с. Криштопівка), екологічної ситуації, сприяння у проведенні ремонту дороги Т-2409, виділення земельної ділянки учаснику АТО, ремонту автодороги О-240209, збереження терапевтичного відділення в с. Шрамківка.
До Офісу Президента України надійшло 7 звернень.
До Секретаріату Кабінету Міністрів України надійшло 5 звернень.
До Апарату Верховної Ради України надійшло 2 звернення.
До Прокуратури Черкаської області надійшло 1 звернення.
До Генеральної Прокуратури України надійшло 1 звернення.
До Державного агентства автомобільних доріг 2 звернення.
З початку року до райдержадміністрації надійшло 6 колективних звернень проти 15 звернень за відповідний період минулого року.
Відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян  у райдержадміністрації, забезпечується першочерговий особистий  прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, громадян, які відзначені іншими державними нагородами та званнями, учасників АТО.
Протягом звітного періоду від даної категорії громадян надійшло  39 звернень. Зокрема, від осіб з інвалідністю І групи (2 звернення ), від осіб з інвалідністю ІІ групи (5 звернень), від осіб з інвалідністю ІІІ групи (7 звернень), учасників АТО (7 звернень), дітей війни (2 звернення); ветеранів праці (2 звернення); учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (2 звернення); внутрішньо-переміщених осіб (1 звернення); від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь (12 звернень). Питання, які турбували громадян, стосувалися призначення, виплати, перерахунку субсидії та пільг, отримання матеріальної допомоги, виділення земельних ділянок, порядок виплат та збільшення виплат соціальних допомог, приватизації земельної ділянки.
Своїм конституційним правом на звернення скористалося 656 громадян та порушено 512 питань.
У райдержадміністрації протягом 2019 року діяв прямий телефонний зв’язок „Гаряча лінія” (надійшло 5 звернень).
Протягом звітного періоду на „телефон довіри” райдержадміністрації надійшло 5 звернень, питання стосувалися проведення перерахунку призначеної субсидії та проведення ремонту місцевих доріг. Заявникам у телефонному режимі надано детальне роз’яснення щодо порушених питань.
Найбільш актуальними є питання соціального захисту (360 звернень).
Також громадяни порушували питання аграрної політики і земельних відносин – 40; комунального господарства – 39; освіти – 7; екології – 6; охорони здоров'я – 6; діяльності органів місцевого самоврядування – 6; транспорту та зв’язку – 6; економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 4; забезпечення дотримання законності та правопорядку – 4; сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей - 2; інше – 32 звернення.
З метою сприяння громадянам у вирішенні проблемних питань, з якими вони звертаються до органів влади вищого рівня, колективних звернень, у райдержадміністрації утворена та діє постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, якою у звітному періоді проведено 12 засідань.
Щомісячно у засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації висвітлюються графіки особистого прийому громадян  та прийому за місцем їх проживання першим заступником, заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації,  прямого телефонного зв’язку „Гаряча лінія” та роботи „телефону довіри” райдержадміністрації. 
З метою забезпечення систематичного аналізу роботи із зверненнями громадян, моніторингу додержання законодавства з питань звернень структурними підрозділами райдержадміністрації запроваджено розгляд двічі на рік на засіданні колегії районної державної адміністрації питання роботи із зверненнями громадян. Зокрема, 28.01.2019 на засіданні колегії райдержадміністрації розглянуто питання „Про роботу органів виконавчої влади району у 2018 році щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення“, 29.07.2019 „Про роботу із зверненнями громадян у районній державній адміністрації у І півріччі 2019 року“.
Робота з розгляду звернень громадян щодо невідкладного реагування на їх пропозиції, заяви та скарги знаходитися на постійному контролі у керівництва райдержадміністрації та проводиться згідно чинного законодавства.