Перелік основних заходів

Драбівської районної державної адміністрації
з 25 по 31 травня 2020 року
 
Дата проведення заходу
Назва заходу
25.05.2020
понеділок
Засідання робочої групи районної державної адміністрації для проведення власного інспектування якості виконання робіт щодо ремонту доріг загального користування району.
26.05.2020
вівторок
Перевірка Перервинцівської сільської ради щодо ведення архівної справи та діловодства за документами переданими на упорядкування за 2017-2019 роки.
 
Засідання тимчасової комісії районної державної адміністрації з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій та інших соціальних виплат.
27.05.2020
середа
Вивчення роботи виконавчого комітету Ковалівської сільської ради з питань запобігання дитячій бездоглядності.
 
28.05.2020
четвер
Вивчення стану здійснення виконавчим комітетом Перервинцівської сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади у сфері культури, фізкультури і спорту.
 
Рейд "Діти вулиці".
29.05.2020
п’ятниця
Моніторинг цін на продукти харчування на соціально значущі продовольчі товари у роздрібній мережі.
 
Перевірка цільового та ефективного використання бюджетних коштів по відділу освіти районної державної адміністрації.
 
Вулична акція до Всесвітнього Дня без тютюну.
30.05.2020
субота
Онлайн-лінійки "Останній дзвоник онлайн" в закладах освіти.
31.05.2020
неділя
Всесвітній день без тютюну
Упродовж тижня
Надання методичної допомоги закладам освітищодо організованого закінчення навчального року. Інформування керівників закладів загальної середньої освіти щодо зміну проведенні пробного тестування та зовнішнього незалежного оцінювання 2020.
Участь учнів Драбівської дитячої школи мистецтв у:
  • Всеукраїнському дистанційному конкурсі малюнка «Видатні жінки грекині всіх часів»;
  • онлайн-конкурсі художньої творчості «Таврійський барвограй»;
  • І Всеукраїнськомуінтернет-конкурсі образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва «Етюдний вернісаж».
Підготовка матеріалів на засідання колегії районної державної адміністрації.